Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Väriterapiaa!

Viime aikoina askartelupöydälläni on pyörinyt erikokoisia ja värisiä maalipurkkeja. Olen skräpännyt, tehnyt kortteja ja kanvas tauluja. Tuntuu, että tähän harmauteen kaipaa värejä! Kirkkaita, iloisia ja aurinkoisia värejä!


Inspiraatio vahvoille väreille sai alkunsa vierailustani Särestöniemeen. Reidar Särestöniemen taiteessa on upeat vahvat värit ja runsaasti erilaisia pintoja. Tykästyin todella hänen rouheaan tapaansa kuvata lapin luontoa.


Kun tulimme kotiin, minua odotti erittäin mielenkiintoinen paketti. Olin tilannut Paperilohikäärmeestä itselleni Gelli platen, eli geelimäisen alustan. Olen nähnyt monia inspiroivia videoita ja töitä gelliplaten käytöstä, mutta pitkään päätin olla innostumatta siitä. Kävi kuitenkin niin, että innostuin! 
Minua kiehtoi ja kiehtoo edelleen se, kuinka helppoa ja hauskaa gelliplatella on tehdä erilaisia pintoja. Mahdollisuudet ovat rajattomat. Gellillä saa hauskoja juttuja aikaiseksi vaikka ei osaisikaan.

Vaikka olen omistanut gelliplaten vasta vähän aikaa, olen tehnyt sillä jo vaikka mitä! Kortteja, skräppisivujen taustoja ja muutaman kanvas työn. Innostuin todella tekemästäni taulusta ja kun Mulperin Minna pyysi minua kurssittamaan, niin aihetta ei tarvinnut kauaa miettiä!


 Kurssilla iloitaan väreistä, pidetään hauskaa ja heittäydytään luovaan flowhun. Kurssin motto: Kaikki osaa! Tervetuloa mukaan!











Photobucket

2 kommenttia:

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.