Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

maanantai 16. syyskuuta 2013

#16 Idän hitain

Tänään vieraana on Anna-Kaisa.


Idän hitain - Anna Puu

Kiitos Emmo tämän haasteen järjestämisestä. Onkin jo hetken aikaa, kun kamera on ollut minuun suunnattuna. Sopiva kuvaushetki tuli kuin sattumalta. Olin parvekkeella kuvaamassa tuotteita auringon laskiessa. Kuvattuani jäin istuskelemaan sohvalle ja nauttimaan ilta-auringosta. Tajusin, että takanani on suosikkiverhoni ja valo on kaunis, joten päätin kääntää kameran itseeni.

Laulun valitseminen ei ollut ongelma eikä mikään, sillä kuuntelen kovin vähän suomenkielistä musiikkia, lähinnä Anna Puun joitain lauluja. Idän hitain kolahti minuun heti. Minua on aina kuvailtu rauhalliseksi, en ole välttämättä aina hidas, mutta luen mielelläni ne käyttöohjeet ensin :)

Hidas ei oo hölmö, nopeet luulee vaan.
Vauhtii fiksuudeksi kai kuvitellaan.
Hidas ensin miettii päivän pari, kun toiset laittaa heti tuulemaan.

Yrittäjäksi ryhtyminen on saanut minut miettimään omaa ulkonäköäni viestinnän kannalta. Kun joudun olemaan esillä ja edustamaan valokuvissakin, on minun pakko ollut jättää rento kotiäiti-ilme. Ehkä jopa yllätyksekseni olen nauttinut siitä kovasti. Tunnen olevani kotonani tyylissäni. Silloin on helpompi olla myös kuvattavana. Omakuvien ottaminen on minulle hyvä työväline tällä matkalla.

Tästä kuvasta näkyy se, kuinka koen elämäni tällä hetkellä. Elämme perheeni kanssa muutosaikaa, esikoiseni aloitti koulun. Arki on haastavaa ja elämä heittää poikkeustilasta toiseen. Siksi tai siitä huolimatta olen todella tyytyväinen elämääni. Minulla on ihanat lapset, jotka kehittyvät kohisten, rakas mies ja antoisa työ. Silloin tällöin on hyvä istahtaa arvostamaan omaa elämäänsä ja elää hetkessä.

Juoskoon kuka juoksee,
mä nyt kuitenkin
taidan jäädä hetkeks istumaan.
Kauniita on pilvet ja koivut korkeat,
nekin tykkää lepuutella vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.