Etusivu PageMina PageKurssit PageOhjeita PageLinkkeja PagePaperilla-lehti

sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Askartelua ohjaamassa

Olen käynyt tällä ja viime viikolla pitämässä pienimuotoista korttiaskartelua Masalan seurakunnan äideille. Se on ollut mukavaa vaihtelua yksin askartelulle ja samalla olen tietysti yrittänyt levittää paperiaskartelun ilosanomaa!

Koska välineet ja materiaalit on rajalliset, ajasta puhumattakaan, yritin tehdä yksin kertaisia malli töitä. Muutamia kortteja mä olen täällä jo esitellytkin, tässä vielä yksi.


Yksinkertainen kortti, joka on tosi edullinen toteuttaa. Aina ei tarvita niin kamalan monimutkaisia koristeita ja kuviopapereita kivan lopputuloksen aikaan saamiseen!

Olen toteuttanut tämän niin, että olen leimannut saman sarjan eri leimasimilla sikin sokun suoraan korttipohjalle. Sen jälkeen olen värittänyt disstresseillä, mutta ihan tavan vesiväri kelpaa hyvin. Irtonaiset perhoset olen leimannut erilliselle paperille, leikannut irti ja kiinnittänyt ne taitoskohdasta kaksi puoleisella teipillä.
Kesäiloa on leimattu keltaiselle pahville, jonka reunat olen värittänyt oranssilla leimasin värillä meikkityynyä hyväksi käyttäen.

1 kommentti:

Kiva kun kävit, vielä kivempaa jos kommentoit!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.